rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilo¶ć ogłoszeń: 12 705   |   Dodanych dzisiaj: 911

2 pokoje | 37,53 m2 | Bella Dolina ...

2 pokoje | 37,53 m2 | Bella Dolina  ...
2-pokojowe mieszkanie z balkonem | Bella Dolina, Rzeszów | 37,53 m2 | Termin oddania: czerwiec 2026 | 420 300 zł Bella Dolina to osiedle stworzone z my¶l± o komforcie i codzienne ...

Wynajmę nowoczesne p ...

CENA:
2600


Zobacz

Elektryk elektroinst ...

CENA:
111


Zobacz

Wola Zgłobieńska, pł ...

CENA:
425000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 532 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Doł±cz do naszego zespołu doradców finansowo-ubezpieczeniowych. Zadania: - doradztwo i przygotowywanie ofert ubezpieczenia w oparciu o przeprowadzon± analizę potrzeb klienta, - prowadzenie spotkań sprzedażowych, - zdobywanie wiedzy dotycz±cej doradztwa finansowo - ubezpieczeniowego, - udział w szkoleniach i warsztatach podnosz±cych kwalifikacje zawodowe. Wymagania: - komunikatywno¶ć i umiejętno¶ć nawi±zywania relacji, - gotowo¶ć do współpracy w oparciu o działalno¶ć gospodarcz±, - do¶wiadczenie w sprzedaży lub w branży ubezpieczeniowej mile widziane, ale nie jest konieczne, - wykształcenie ¶rednie lub wyższe; zapewniamy pełne przeszkolenie do wykonywania pracy. Oferujemy: - elastyczny czas oraz miejsce pracy, - możliwo¶ć kształtowania swojej kariery, - wsparcie do¶wiadczonego menedżera na każdym etapie współpracy, - wsparcie w otwarciu własnej działalno¶ci gospodarczej. Aby rozpocz±ć z nami swoj± ¶cieżkę kariery, istnieje wiele różnych sposobów. - rozpoczęcie współpracy bez specjalistycznego wykształcenia, - rozpoczęcie współpracy na studiach, - powrót do pracy po przerwie, - rozpoczęcie pracy już jako specjalista w dziedzinie finansów. CV prosimy przesyłać na adres mailowy: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : dzi¶, 08:14 + czytaj więcej

cena: 1 zł
Poszukujemy osoby na stanowisko FRYZJER / STYLISTA. Chcesz rozwijać swoje umiejętno¶ci? Szukasz nowych możliwo¶ci zawodowych? Zgło¶ swoj± kandydaturę na stanowisko Fryzjer/Stylista! Wymagania: -wysoka kultura osobista -profesjonalizm -komunikatywno¶ć -samodzielno¶ć -kreatywno¶ć Oferujemy: -umowa o pracę w wymiarze 1/2 etatu lub pełny etat -możliwo¶ć rozwoju zawodowego -możliwo¶ć przyuczenia -praca w miłej atmosferze, w młodym zespole -atrakcyjne wynagrodzenie Salon mie¶ci się przy ul. Lubelskiej w Rzeszowie. Rozpatrzymy każde zgłoszenie. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 601425023 lub o przesyłanie CV na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-04-23 10:06 + czytaj więcej

Firma MB Aerospace Rzeszów poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Operator CNC - Tokarz Miejsce wykonywania pracy: ul. Przemysłowa 9b 35-105 Rzeszów GŁÓWNE ZADANIA: -ustawienie i przygotowanie maszyn i urz±dzeń do wykonywania zadań produkcyjnych -wykonywanie zadań produkcyjnych zgodnie z rysunkiem technicznym -zakładanie narzędzi, wprowadzanie korekt narzędziowych -dbało¶ć o bezpieczeństwo i higienę pracy oraz jako¶ć produkowanych detali -zgłaszanie przełożonemu zapotrzebowania na materiały nieprodukcyjne -przegl±d legalizacji oprzyrz±dowania i wskaĽników obrabiarek -wykorzystywanie w pełni czasu pracy, branie czynnego udział w poprawie warunków pracy oraz w poprawie wskaĽników biznesowych WYMAGANIA: -dobra znajomo¶ć rysunku technicznego -min. dwuletnie do¶wiadczenie pracy na obrabiarce CNC -wykształcenie ¶rednie techniczne lub zawodowe -mile widziana znajomo¶ć systemu sterowania FANUC, SIEMENS -umiejętno¶ć posługiwania się narzędziami pomiarowymi -umiejętno¶ć organizowania pracy własnej na stanowisku -umiejętno¶ć oceny jako¶ci wykonywanych detali W razie dodatkowych pytań zachęcam do bezpo¶redniego kontaktu. Jeżeli spełniasz powyższe kryteria, masz motywację do zmiany i chcesz się dalej rozwijać na powyższym stanowisku, zapraszamy do zgłaszania swojej kandydatury do działu HR lub poprzez mail: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-04-29 07:56 + czytaj więcej

Pozytywni CO2 - jeste¶my fundacj±, założon± przez jedna z największych firm szkoleniowo-doradczych w Polsce Wektor Wiedzy. Głównym naszym celem jest dostarczanie i wdrażanie praktycznych rozwi±zań ograniczaj±cych i neutralizuj±cych emisje CO2. Dlatego poszukujemy: Specjalisty ds. sprzedaży kompleksowej termomodernizacji Opis Stanowiska: Twoim głównym zadaniem będzie pozyskiwanie klientów w obszarze kompleksowej termomodernizacji. Je¶li nie masz do¶wiadczenia w tym obszarze, a szukasz pracy dodatkowej, dostaniesz od nas pakiet szkoleń oraz opiekuna wdrożeniowego. Je¶li masz do¶wiadczenie w branży OZE, budowlanej lub pokrewnej. Je¶li potrafisz dostrzec ile jest wokół Ciebie domów bez elewacji lub z dymi±cymi kominami i chcesz to zmienić, to ta praca jest dla Ciebie! Co chcemy Ci zaoferować: Atrakcyjne zarobki premiuj±ce efektywn± pracę w przedziale od 5000 - do 20 000 ty¶. Zespół nastwiony na wspólny cel i graj±cy do jednej bramki. Zadowolenie klientów oraz ich wdzięczno¶ć za kompleksow± termomodernizacje domu w ramach programu „Czyste powietrze”. Elastyczny czas pracy. Pracę na unikalnych narzędziach, które nawet jak nie jeste¶ ekspertem pomog± ci osi±gn±ć szybko założone efekty. Realny awans, 3 mln domów czeka na termomodernizację. Ci±gły rozwój, również poprzez szkolenia, - ponieważ naszym założycielem, jest jedna z największych firm szkoleniowych. Tort w Twoje urodziny (i każdego innego pracownika, już ponad 80 pracowników). Kartę Multi SPORT po okresie p

Dodane : dzi¶, 11:05 + czytaj więcej

Zatrudnię kierowcę/magazyniera w Hurtowni ¦wiat Piw koło Rzeszowa. Praca jednozmianowa od poniedziałku do pi±tku. Zakres obowi±zków: - przygotowywanie towaru dla klientów - przyjmowanie i rozkładanie dostaw - kompletowanie i paczkowanie wysyłek - transport towarów do klientów Wymagania: - prawo jazdy kat.B - uprawnienia na wózki widłowe - sumienno¶ć, pracowito¶ć oraz obowi±zkowo¶ć - dobra organizacja pracy Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na e-mail : [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-08 11:14 + czytaj więcej

Dział budowlany firmy Alpaline sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko: INŻYNIER BUDOWY Zakres obowi±zków: -Czynny udział przy nadzorowaniu robót budowlanych -Bież±cy kontakt z inwestorem -Prowadzenie dokumentacji budowy -Wykonywanie przedmiarów, kalkulacji cenowych -Zbieranie i analizowanie ofert uzyskanych od podwykonawców oraz dostawców -Zamawianie materiałów budowlanych -Kosztorysowanie robót budowlanych w programie NORMA PRO -Inne prace zwi±zane z realizacj± bież±cych inwestycji. Kompetencje-wymagania: -Wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym -Do¶wiadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata -Znajomo¶ć procedur przetargowych -Znajomo¶ć technologii robót budowlanych, umiejętno¶ć wykonywania kalkulacji (kosztorysów) ofertowych, powykonawczych -Biegła obsługa komputera w tym. MS Office, Norma Pro -Samodzielno¶ć, skrupulatno¶ć, terminowo¶ć i komunikatywno¶ć -Czynne prawo jazdy kat. B Oferujemy: -Umowa o pracę na pełny etat -Możliwo¶ć rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijaj±cej się firmie -Przyjazn± atmosferę pracy w młodym ambitnym zespole -Wsparcie i pomoc wszystkich członków zespołu -Wszelkie niezbędne narzędzia pracy -Duż± swobodę w realizacji własnych pomysłów zmierzaj±cych do skutecznego pozyskiwania i realizacji inwestycji na rynku budowlanym.

Dodane : 2025-05-08 12:41 + czytaj więcej

Miejsce pracy: Surochów 160A Opis stanowiska * Monitorowanie działań zamierzaj±cych do zawarcia nowych oraz prawidłowej realizacji bież±cych kontraktów biznesowych i umów z klientami. * Nadzorowanie procesu pozyskiwania nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi * Negocjowanie warunków współpracy z kontrahentami i klientami, * Badanie rynku i monitoring działań konkurencji * Efektywne zarz±dzanie podległym zespołem po przez delegowanie zadań, wyznaczanie celów sprzedażowych, dbało¶ć o wysoki poziom standardów obsługi klienta Wymagania * Wykształcenie wyższe (Handel, Zarz±dzanie, Marketing, Ekonomia) * Minimum 2-letnie do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku * Biegła znajomo¶ć j. angielskiego * Umiejętno¶ć prowadzenia negocjacji handlowych * Łatwo¶ć nawi±zywania kontaktów i budowanie pozytywnych relacji z klientami Oferujemy: * Pracę w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy * Stabilno¶ć zatrudnienia * Atrakcyjne wynagrodzenie Liczba wolnych stanowisk : 1 Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami CV prosimy przesyłać: * W formie elektronicznej na adres: [użyj formularza kontaktowego], prosimy o podanie tytułu wiadomo¶ci: Dyrektor Handlowy * W formie papierowej za po¶rednictwem poczty na adres Euroservice ZPT Sp. z o.o., 37-500 Surochów, 160A z dopiskiem na kopercie "Podanie o pracę" * lub osobi¶cie w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Podanie o pracę". Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać zgodę o

Dodane : 2025-04-29 12:51 + czytaj więcej

Poszukujemy doswiadczonego baristy/tki do kawiarni w centrum Rzeszowa.Dobre warunki zatrudnienia.

Dodane : 2025-05-07 20:44 + czytaj więcej

Miejsce pracy: Surochów 160A Opis stanowiska: * Kształtowanie i realizacja strategii finansowej * Zarz±dzanie płynno¶ci± finansow± (wpływy i wydatki) * Analiza dokumentów księgowych, bilansów, analiza kosztów, zysków i strat i raportowanie sytuacji finansowych do zarz±du * Przygotowanie budżetu spółki, kontrola realizacji i analiza odchyleń * Planowanie, opracowywanie i nadzór nad realizacj± krótko i długoterminowych planów finansowych * Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów zarz±dczych * Modelowanie finansowe, krótkoterminowe prognozy, ocena skutków finansowych decyzji biznesowych * Nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji * Odpowiedzialno¶ć za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej * Zarz±dzanie budżetem, analiza i sprawozdawczo¶ć finansowa, nadzór nad księgowo¶ci±, do¶wiadczenie w kontaktach z audytorami, bankami, inwestorami. Wymagania: * Wykształcenie wyższe (Ekonomia, Finanse i Bankowo¶ć) * Do¶wiadczenie zdobyte w prowadzeniu procesów budżetowania, budowania strategii finansowej i konsolidacji finansowej * Do¶wiadczenie w zarz±dzaniu podległym zespołem * Bardzo dobra wiedza z zakresu księgowo¶ci, finansów, podatków oraz raportowania * Do¶wiadczenie w negocjacjach i obsłudze finansowania zewnętrznego * Bardzo dobre umiejętno¶ci komunikacyjne oraz interpersonalne * Analityczne i strategiczne my¶lenie, doskonała znajomo¶ć zasad rachunkowo¶ci i przepisów podatkowych, umiejętno¶ć zarz±dzania

Dodane : 2025-04-15 11:26 + czytaj więcej

Sieć Żłobków i Przedszkoli Maluszkowo poszukuje do pracy studenta do pomocy w placówce żłobkowo - przedszkolnej. Miejsce pracy: Żłobek i Przedszkole Maluszkowo - Nienadówka 696b, 36-052 Nienadówka -zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie -praca (od poniedziałku do pi±tku -8 godz./dziennie) Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny. Zachęcamy do zapoznania się z firm±: www.maluszkowo.com.pl.

Dodane : 2025-04-29 17:18 + czytaj więcej

Sieć Żłobków i Przedszkoli Maluszkowo poszukuje do pracy studenta do pomocy w placówkach żłobkowo-przedszkolnych Maluszkowo na terenie Rzeszowa. -praca -od poniedziałku do pi±tku -8 godz./dziennie - umowa zlecenie Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny. Zachęcamy do zapoznania się z firm±: www.maluszkowo.com.pl.

Dodane : 2025-04-15 17:44 + czytaj więcej

HILTON GARDEN INN RZESZOW – DOLACZ DO NASZEGO ZESPOLU! Stanowisko: Pomoc kuchenna Lokalizacja: Hilton Garden Inn Rzeszow (centrum miasta) Szukasz pracy w renomowanym miejscu, z elastycznym grafikiem i dobra atmosfera? Swietnie sie sklada – szukamy osoby na stanowisko pomocy kuchennej! OFERUJEMY: Stabilna wspolpraca na podstawie umowy zlecenia Elastyczne godziny pracy – idealne do pogodzenia z innymi obowiazkami Wynagrodzenie dopasowane do doswiadczenia Praca w mlodym, zgranym zespole Szkolenia wewnetrzne i mozliwosc rozwoju zawodowego Praca w 4-gwiazdkowym hotelu o ugruntowanej pozycji Znizki na uslugi hotelowe i gastronomiczne Ubezpieczenie na zycie oraz prywatna opieka medyczna Dogodna lokalizacja i dostep do parkingu KOGO SZUKAMY: Osob sumiennych, zorganizowanych i gotowych do pracy zespolowej Z aktualna ksiazeczka sanepid (lub gotowoscia do jej wyrobienia) Doswiadczenie w gastronomii bedzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane – liczy sie zaangazowanie i chec do nauki JAK APLIKOWAC: Zainteresowane osoby prosimy o przeslanie CV na adres: [użyj formularza kontaktowego] Masz pytania? Skontaktuj sie z nami – chetnie odpowiemy! Dolacz do nas i pomoz tworzyc kulinarne doswiadczenia, ktore pokochaja nasi goscie! #PracaRzeszow #PomocKuchenna #HiltonGardenInn #Hotelarstwo #Gastronomia #Rzeszow #OfertyPracy

Dodane : 2025-04-14 13:47 + czytaj więcej

Przyjmiemy na staż w ¶wietlicy opiekuńczo-wychowawczej osoby z wykształceniem pedagogicznym i zarejestrowane w Urzędzie Pracy w Rzeszowie Prosimy wysłać CV na e-mail Adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-04-24 09:15 + czytaj więcej

Hotel Wellness & SPA Nowy Dwór w ¦wilczy k/Rzeszowa poszukuje pracownika na stanowisko: RECEPCJONISTKA SPA Mile widziani także studenci studiów dziennych i zaocznych Wymagania: * u¶miech i pozytywne nastawienie do ludzi, * komunikatywno¶ć, * zaangażowanie, * wysoka kultura osobista, * do¶wiadczenie nie jest wymagane Oferujemy: * elastyczny grafik * pracę w młodym i dynamicznym zespole, CV prosimy kierować na adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-07 14:14 + czytaj więcej

Poszukiwany: Handlowiec – branża palety drewniane Miejsce pracy: Rzeszów / Praca stacjonarna Forma zatrudnienia: Stała praca – pełny etat Godziny pracy: pon-pt 8:00–16:00 Opis stanowiska: Szukamy komunikatywnej i zaangażowanej osoby do stałej pracy na stanowisku handlowca. Praca stacjonarna w siedzibie firmy. Zakres obowi±zków: Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Pozyskiwanie nowych odbiorców palet drewnianych Tworzenie ofert handlowych i negocjacje warunków współpracy Utrzymywanie i rozwijanie relacji z nowymi klientami Praca na gotowych bazach danych oraz wsparcie w tworzeniu nowych Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w firmie z do¶wiadczeniem Narzędzia pracy: telefon, komputer, dostęp do baz Wynagrodzenie stałe + atrakcyjne premie od sprzedaży Wsparcie merytoryczne i wdrożenie Przyjazn± atmosferę i realny wpływ na rozwój firmy Wymagania: Komunikatywno¶ć i łatwo¶ć w nawi±zywaniu kontaktów Umiejętno¶ć samodzielnej organizacji pracy Podstawowa obsługa komputera (e-mail, Excel, przegl±darka) Do¶wiadczenie w sprzedaży lub pracy z klientem będzie dodatkowym atutem Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV. Masz pytania? Zadzwoń: 6-6-6 1-0-2 6-4-8

Dodane : 2025-05-08 17:56 + czytaj więcej

Strona 23 z 36
zamknij
Zamknij